- Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni(podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22,poz. 271 ze zm.). W naszym sklepie termin ten wydłużamy do 30 dni. Liczy się on od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.
- Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Klienta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń,za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.
- Zwrot kosztów następuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu.
REKLAMACJE i USZKODZENIA
Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące niezgodności, wad produktu lub jego działania kierują się na adres sklep@vica.pl
W zgłoszeniu należy wskazać numer zamówienia oraz widoczne zdjęcia reklamowanego produktu i / lub usługi lub telefon pod numerem 661 942 056
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej ważności. O jej sposobie rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez sprzedaż telefoniczną lub na adres e-mail, powiadomienia w zgłoszeniu reklamacyjnym.
USZKODZONA PRZESYŁKA
W przypadku podatku od przesyłki i/lub jej ubytku należy podać opłatę za szkodę z kurierem lub normalne reklamacje na ekranie paczkomatu. Protokół powinien zawierać zdjęcia dokumentów oraz opis weryfikacji i /lub ubytków.
W przypadku przesyłek kurierskich obecnie z uwagi na zachowanie środków firma DPD wdrożyła możliwość sporządzenia szkody po odbiorze przesyłki - drogą online. Protokół należy zweryfikować w celu wykonania przez firmę DPD do godziny po odbiorze usługi z linku: https://www.dpd.com.pl/protokol
Dla przesyłek paczkomatowych należy kierować reklamacje bezpośrednio na ekran paczkomatu lub sporządzić szkodę drogą online z linku: https://inpost.pl/protokol
Następnie należy zgłosić zgłoszenie reklamacyjne wraz ze sporządzonym protokołem szkód, opisem oraz zdjęciami drogą emial na adres: sklep@vica.pl